Широка поляна 4

И тази година не пропуснахме да отидем до Широка Поляна през юни 🙂 Сега виждам, че точно на този ден миналата година отново съм писал за същото място. Отново повода беше рождения ден на Ники. Заминахме още в петък след работа заедно с Таня, Дарко и рожденика. Много се раздвам че така си направихме, защото останалите успяха да дойдат на другия ден чак в 5 след обяд. А ние си имахме почти два цели дни. В петък вечерта пристигнахме чак към 23 часа, но някакси много бързо успяхме да се оправим – намерихме нашето място, което беше свободно, опънахме палатките, дори успахме да съберем дърва и да запалим огън.

Вечерта беше хладно, но сутринта ни събуди слънцето когато напече палатките. Изкарахме супер лежерна сутрин. Само я прекъснах с едно пътуване до Батак за да вземем Дина. Времето беше чудесно. Направихме си и разходка да видим Гената, който обаче беше зает и не можа да ни обърне внимание. Както казах другите дойдоха чак към 5 часа и тогава станахме 10 човека. Направихме си чудесна вечер по случай рождения ден.

В неделя се разходихме около язовира. Отидохме до мястото, което наричаме “плажа”, но този път нивото на водата навсякъде беше високо, и това което бяхме свикнали да е брега, сега беше под вода. Аз все пак се изкъпах, но на повечето им се стори студено. Всъщност си беше съвсем ОК. Тази година още не съм се къпал в море, и тук ме хвана някаква радост и въобще не ми се излизаше.

Времето като цяло беше много приятно, дори топло. Чак като си тръгвахме на слизане след Пещера усетихме какъв задух е в низината и колко прохладно е било в планината. Много се радвам, че изкарах почти два пълни дни на това хубаво място Широка поляна.

А вечерта след като се върнахме в Пловдив, се гмурнахме във Водолаза 🙂

3 thoughts on “Широка поляна 4

1. Верно си беше лежерно през целия вийкенд. Скоро пак ще го направим 😉

2. Трансирани празненства по повод роджения ден на Трансчето!